فرودگاه بانکوک تایلند
فرودگاه بانکوک تایلند
 

فرودگاه بانکوک تایلند

Suvarnabhumi International Airport

توضیحاتی درباره این فرودگاه : فرودگاه بانکوک تایلند که به فرودگاه بین‌المللی سووارنابومی بانکوک نیز معروف است یکی از فرودگاه های تایلند است که ویژه مسافربری همگانی با کد یاتا BKK است که یک باند فرود آسفالت دارد و طول باند آن ۴۹۰۰ متر است. فرودگاه بانکوک در بانکوک پایتخت تایلند قرار دارد و در ارتفاع ۲ متری از سطح دریا واقع شده است.
thaitor.ir

فرودگاه بانکوک تایلند

airport (2)-qpr (1)

 

 

فرودگاه قدیمی بانکوک مدون انگ بود که فرودگاه جدید در سال 2006 جایگزین آن شد.فرودگاه جدید بانکوک در جنوب شرقی بانکوک قرار دارد.فرودگاه قدیمی نیز که اکنون تنها برای پروازهای داخلی و استفاده خانواده سلطنتی به کار می رود .فرودگاه دون مانگ بانکوک یکی از قدیمی ترین فرودگاه های بین المللی در جهان است و د ر 20 کیلومتری شمال شهر بانکوک قرار دارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر از تور تایلند و فرودگاهای تایلند با کارشناسان ما تماس بگیرید:

  ۶۷ ۴۳ ۶۷ ۴۳

thaitor.ir

فرودگاه بانکوک تایلند

airport (2)-qpr (1)اطلاعات پرواز فرودگاه بانکوک تایلند :

 

از مسیرهای پروازی این فرودگاه میتوان به  آمستردام، باتمان، بروکسل، بورسا، کپنهاگ، دالامان، دیاربکر، دوسلدورف، الازیغ، ارزینجان، ارجان ،قبرس، ارزروم، فرانکفورت، غازی آنتپ، حاتای، استانبول ، ازمیر، قهرمان ماراش، قارص، مالاتیا، ماردین، مسکو-دومودِدوو، موش، سامسون، شانلی اورفا، استکهلم-آرلاند، تهران،مشهد، ترابوزان، وین، قندهار، کابل،آمستردام، ماستریخت، لندن-استانست،برلین-تگل، دورتموند، هامبورگ، هانوفر،کلن/بن، اشتوتگارت،توکیو و چندین شهر دیگراشاره کرد.

thaitor.ir

فرودگاه بانکوک تایلند

airport (2)-qpr (1)ایرلاین های فعال در این فرودگاه

 

ایرلاین های فعال این فرودگاه شامل کایو ایر ، چین ایر،ایر فرانس،ایرفلوت، ایندیا ایر،ماکائو ایر، ماداگاسکار ایر،بانکوک ایرویز،ایرلاین بیمن بنگلادش، بیزینس ایر،بریتیش ایر،دیتا ایرلاینز،ایرلاین امارات ،ایرلاین الاتحاد، خلیج ایر،هپی ایر،جت ایر وی ،جت استار ایر ویز، ایرلاین کی ال ام، ایرلاین فیلیپین،ماهان ایر، ایرلاین لوفتهانزا،ایرلاین مالزی،عمان ایر،ایرلاین تایی،تایی اسمایل ایرلاین،ایرلاین قطر،ترکیش ایرلاین و چندین ایرلاین دیگر میشود.

thaitor.ir

فرودگاه بانکوک تایلند

airport (2)-qpr (1) ورود به فرودگاه

 

پیش از فرود هواپیما در فرودگاه بانکوک، فرمی در اختیار شما قرار می گیرد که باید آن را دقیق و بدون خط خوردگی پر کنید. این فرم Arrival/Departure Card نام دارد که آن را بعد از خروج از هواپیما به همراه گذرنامه خود به مامور بازرسی گذرنامه در قسمت Immigration تحویل می دهید. پس از بازرسی گذرنامه، یک قسمت از این فرم را به گذرنامه شما ضمیمه کرده و قسمت دیگر آن را در Immigration نگه می دارند ( باید در نگهداری قسمت ضمیمه شده به گذرنامه دقت کنید زیرا زمان بازگشت، این کارت را دوباره از گذرنامه شما جدا می کنند ). سپس به تابلو بزرگی که نام خطوط هوایی در آن نوشته شده، مراجعه کرده و با پیدا کردن نام پرواز خود، شماره محل Baggage Reclaim مرتبط را در آن پیدا کنید. پس از دریافت بار به سمت خروجی B حرکت می کنید و با توجه به تابلوهای راهنما و بلیط باید عمل می کنید.

thaitor.ir

فرودگاه بانکوک تایلند

airport (2)-qpr (1) خروج از فرودگاه

 

مسافران پس از پایان اقامت در تایلند، به فرودگاه بین المللی بانکوک ترانسفر می شوند که باید به هنگام ورود به فرودگاه به کانترهای مربوط به پرواز خود مراجعه کرده و با تحویل بلیت و بار خود، کارت پرواز را دریافت کنند. سپس به بخش بازرسی گذرنامه مراجعه کرده و پس از اتمام آن به سالن ترانزیت و گیت Gate مشخص شده بر روی کارت پرواز بروند.

thaitor.ir

فرودگاه بانکوک تایلند

airport (2)-qpr (1)اطلاعات فرودگاه بانکوک :

 

کد فرودگاه بانکوک : IATA: BKK – ICAO: VTBS

نوع فرودگاه : عمومی

تعداد باند ها : 2 باند

موقعیت فرودگاه : بانکوک – تایلند

ارتفاع از سطح دریا : 2 متر

thaitor.ir

فرودگاه بانکوک تایلند

 

airport (2)-qpr (1)تلفن فرودگاه بانکوک تایلند :

 

1888  132 2 0066



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: تایلند, بانکوک,
نويسنده : سمیه عزیزی